-->

2012. november 18., vasárnap

3.fejezet - Biztos, hogy ezt szeretnéd?..*

Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Nem tudok mást mondani.
Remélem ez is elnyeri tetszéseteket.:)

Amikor reggel felébredtem, Harry édesen szuszogott mellettem, én pedig még mindig a mellkasán pihentettem a fejemet. Ujjaimat mosolyogva simítottam arcára, majd ajkain is végigsimítottam. A tegnap éjszaka volt életem eddigi legjobb éjszakája, a legjobb tíz első helyén szerepel. Tekintetem az ujjamon lévő gyűrűre siklott, és elképesztő öröm lepett el, még az eddiginél is nagyobb. A szívem majd szét robbant a hatalmas boldogságtól, és szerelemtől. Óvatosan kikeltem az ágyból, úgy, hogy szerelmem ne vegye észre, és nyugodtan aludhasson tovább, a tegnap biztosan kifárasztotta. Eléggé mélyen aludt, így semmit sem vett észre. Átsurrantam a fürdőszobába, gyorsan letusoltam és hajat mostam. Hajamat kicsit átszárítottam hajszárítóval, visszamentem a szobámba, felvettem egy fekete melltartót, és egy fekete csipkés francia bugyit, felkaptam Harry tegnapi pólóját a földről, és azt is magamra aggattam. Belenéztem a tükörbe. A lila póló, a combom közepéig leért, barna hosszú hajam laza hullámokban omlott a vállamra, barna szemem csak úgy csillogott, messziről lerítt rólam, hogy milyen eszeveszettül boldog vagyok. Tekintetem megakadt a még mindig alvó Harryn. Megfordultam, és az ágyhoz sétáltam.

-Harry. -szóltam, de semmi.

-Harry -mondtam kicsit hangosabban, de megint nem kaptam semmiféle reakciót. Lehajoltam, és ajkaimat az övére nyomtam, mire halk hümmögést hallatott, és csücsöríteni kezdett. Erre bezzeg felébred..kuncogtam magamban.

-Nem jössz le reggelizni édes? -kérdeztem miután elszakadtam ajkaitól, és leültem mellé az ágyra.

-Ha te is fel leszel szolgálva, ezer örömmel. -nyújtózkodott, és ajkain egy levakarhatatlan csibészes vigyor ült.

-Naa .. -csaptam rá vállára nevetve

-Au ezt most miért? -röhögött -komolyan gondoltam amit mondtam. -dörzsölte az ütés helyét.

-Akkor lent tali -mondtam, felugrottam az ágyról, és mint egy 5 éves, vijjogva rohantam le a konyhába.

Csináltam Amerikai palacsintát, vettem elő epret, meg tejszínhabot, és mindent kiraktam az asztalra, hogyha Harry leér, akkor tudjunk reggelizni normálisan.

Átmentem a nappaliba, bekapcsoltam a tv-t, megkerestem a MTV-t, és felhangosítottam a zenét. Éppen David Guettától, és Nicki Minajtól ment a Turn me on.

Visszamentem a konyhába, és megpillantottam Harryt, ahogy már javában zabálja a palacsintát.

-Naaa. -öleltem át hátulról, körmeimmel hasát kezdtem cirógatni. Fejét mosolyogva hátrafordította, hogy lásson.

-Szóval te loptad a pólómat?! Na várj csak. -hirtelen megfordult, és felkapott a vállára, így fejjel lefelé csodálhattam alsógatyán át a fenekét.

-Tegyél leeee -röhögtem, és fulladoztam egyszerre.

-Dehogy teszlek. -nevetett ő is, és hirtelen beleharapott a combomba, de úgy, hogy ne fájjon. Felsikítottam, és rácsaptam a fenekére, amitől megugrott, és elejtett. Nagyon megijedtem, de semmi bajom nem lett, mert a kanapéra esem. -Úristen. -kaptam a szívemhez, és Harryre pillantottam, aki abban a pillanatban huppant le mellém, és az ölébe húzott.

-Mellettem soha sem lesz bajod. -mormolta nyakamba, ajkai súrolták bőrömet, amitől megborzongtam, és szorosan hunytam le szemeimet, miközben élveztem a tökéletes pillanatok sokadik percét a társaságában.

-Jóóó reggelt fiatalság. -hallottam meg anyám hangját, és hirtelen kipattantam Harry öléből, és kb. 30 centire tőle leültem, és úgy tettünk, mintha szörnyen élveznénk a reklámot.

-Ja hogy ti már ébren vagytok? -jött oda hozzánk anyu, és lehuppant a fotelba.

-Ahamm. -hajoltam oda, és nyomtam egy cuppanóst az arcára, de ő le volt foglalva a barátom folyamatos fixírozásával.

-Azért ne indulj be rá hallod?! -súgtam oda neki röhögve, mire megrázta a fejét, és elmotyogott egy "dehogyist".

-Uramisten, az mi ott a kezeden Lexa? -kiáltott fel anyám, és a kezem után kapott. Megbabonázva, könnyes szemekkel bámulta a gyűrűt az ujjamon, én pedig büszkén mosolyodtam el.

-Harrytől kaptam születésnapomra.

-Igent mondtál? -bámult rám anyám könnyes szemekkel, majd Harryre pillantott, és rögtön vissza rám.

-Miről beszélsz? -kérdeztem zavarodottan.

-Hiszen ez egy eljegyzési gyűrű, és a gyűrűs ujjadra van húzva lányom. Mégis miről beszélnék? -szipogott anyu, de láttam az ijedt mögött, a valódi arcát. Boldog volt.



-Harry ez egy eljegyzési gyűrű? -néztem az említettre hitetlenül, aki eddig lehajtott fejjel ült mellettem, és a kezeit vizslatta, ám most felnézett a szemembe, és láttam benne az elismerést, hogy anyámnak igaza van.

-Az, de nem szerettem volna még egyelőre megkérni a kezedet, így ez csak az összetartozásunk jelképe, vagy valami ilyesmi. -csúszott oda hozzám, és átölelte a derekamat.

-Azt mondtad, hogy egyelőre nem akarod megkérni a kezemet.. ez azt jelenti, hogy később meg fogod? -néztem rá, és éreztem, ahogy a boldogság könnyei szúrják a szemeimet a gondolatra, hogy a későbbiekben, kitudja, talán csak pár év múlva, el fog venni feleségül.

-Nagyon remélem, hogy együtt leszünk, és megtehetem. -adott egy rövid csókot, és visszament a szobámba, hogy felöltözhessen. Szerencsére volt itt egy csomó ruhája, mert eddig hiába nem feküdtünk le, azért aludt már itt nálunk, de akkor tényleg csak aludtunk. Kettesben maradtam anyuval, és egyikőnk sem tudott megszólalni.

-Gondolod, hogy együtt lesztek? -szólalt meg hirtelen anyu, és szeme körül apró ráncok jelentek meg mosolya miatt.

-Remélem, hogy igen. Hiszen eddig is együtt voltunk, egész életünkben, még ha nem is voltunk kis korunkban egy pár, akkor is együtt voltunk szinte minden másodpercben. Pár ként pedig már két éve tökéletesek vagyunk nem? -pillantottam rá reménykedve.

-Én is nagyon remélem kicsim. -ölelt magához, majd előhúzott egy borítékot a táskájából.

-Ez mi?

-Ez.. két jegy Párizsba. Úgy terveztem, hogy mi megyünk ketten, hiszen apád most is máshova utazott kora reggel. -nézett szomorúan. Eddig észre sem vettem, hogy apu nem jött haza vele, de ez mindent megmagyaráz, neki a munkája a legfontosabb.

- Hogy-hogy csak úgy tervezted??

-Most, hogy Harry adott neked egy eljegyzési gyűrűt..

-Összetartozás gyűrűt..anyu. -javítottam ki, de valójában reméltem, hogy ez egy eljegyzési gyűrű.

-Ahogy akarod. -hagyta rám -de arra gondoltam, hogy nektek adom a jegyet, és menjetek el ti ketten.

-Anyuu mi eleget vagyunk együtt, miért nem jössz inkább te velem? -igazából mindennél jobban szerettem volna Harryvel menni, de nem akartam megbántani anyát.

-Nem kislányom, menjetek csak ti ketten. -mosolygott, majd megsimogatta az arcomat.

-Biztos?

-Hát persze. -nyújtotta át a jegyeket. -Menj, és szólj Harrynek. Két nap múlva indultok.

-Oké. És köszönöm Anya. -öleltem meg, majd vigyorogva rohantam vissza a szobámba, hogy közöljem szerelmemmel a csodás hírt.

***Szereplők:

Alexandra (Lexa) Ashlyn Mayer

Harold (Harry) Edward Styles

Hahooo.. ketten..ismétlem KETTEN utaznak csak. Csak Lexa és Harry.. azt hiszem..élvezni fogják az utat ;) szerintetek?
xoxo:Fabii :) x

8 megjegyzés:

  1. Fergetegesen jó lett és szerintem is..ééss URRISTEEN nagyon jó!!:)És már kérni akartam hogy rakj képet a szereplőkről de megelőzték:)
    Ja és ha van kedvedd néz be az én blogomba is--->http://mydreamsforonedirection.blogspot.hu/
    Előre is köszi:)
    LiLy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, irtó boldog vagyok az ilyen komiktól mint a tieid pl :))
      Hát igen.. az agyunk telepatikusan kommunikál, csak mi nem tudunk róla oO xd
      Persze, megnézem szívesen :D
      Nincs mit :))

      Törlés
    2. Én már elolvastam, érdemes, nagyon jó sztori :))

      Törlés
    3. Köszii:)) és hát lehet..:) de hééjj ne turkálj a fejembee:PP

      Törlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is :DD Tök szép az a csaj!
    Siess <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :)) Igen, szerintem is, van egy mappám egy csomó emberk képével, azok közül szoktam szereplőket választani :)
      Holnap jön az új rész délután :)

      Törlés