-->

2012. november 20., kedd

4.fejezet - Érdekes repülőút..*

Harry, te kis huncut :* -ennyi lenne a hozzáfűzni valóm :)

Harry még aznap összepakolta a bőröndjeit, és az utolsó itthon töltött két napon nálunk volt. Az indulás napján korán felkeltünk, elkészültünk és már úton is voltunk a repülőtér felé. Elbúcsúztunk a szüleinktől, és felszálltunk a gépre.

***

-Elnézést kisasszony bekapcsolná az övét kérem? Mindjárt felszállunk. -mosolygott rám az egyik stewardess, és fordult is egy másik utashoz. Bekapcsoltam az övemet, és jobbra fordultam.

-Alig várom már hogy oda érjünk. -türelmetlenkedtem, és ujjaimat összekulcsoltam Harryével.

-Nyugii -vigyorgott kedvesem, hüvelykujjával körözni kezdett kézfejemen, ekkor a gép indulni kezdett, és lassan, de biztosan felszálltunk a levegőbe.

**1 órával később**

Harry elaludt annyira unatkozott, én viszont nem tudtam elaludni semmi pénzért. Megfogtam Harry kezét, ami az ölemben volt, és lassan maga mellé raktam, hogy fel ne ébredjen. Kikötöttem az övemet, felálltam, és elindultam előre a gépen, a mosdó felé. Megtaláltam, benyitottam, és magamra zártam az ajtót. Belenéztem a tükörbe, és csalódottan fogtam hátra hajamat. Nem hittem, hogy 1 óra ülés és punnyadás után így nézhetek ki. Arcom fénylett az izzadságtól, ugyanis nagyon meleg volt a gépen, és sápadt is voltam. Hátra fogtam a hajamat, és lehajoltam a csaphoz, hogy egy kicsit felfrissüljek a hideg víztől. Megtöröltem az arcomat, kidobtam a törlőkendőt, és kiléptem az ajtón, de akkor beleütköztem valakibe, aki kezeit a vállaimra tette, és visszatolt a mosdóba. Hallottam hogy az ajtó becsukódott, de még mindíg nem néztem fel, nagyon megijedtem, így szemeimet becsukva álltam a falnak préselődve. Alig fértünk el ketten abban a kicsi helységben. Ujjakat éreztem, amik a pólóm aljánál matattak, majd egy halk kuncogást. Szemeim kipattantak, ajkaimra hatalmas mosoly szökött.

-Harry mire készülsz? -nevettem halkan. Nem válaszolt, lehúzta rólam a pólómat, majd ajkai bőrömre tapadtak kulcscsontom alatt.

-Harry -nyögtem. -Egy repülőn vagyunk, a mögött az ajtó mögött van egy csomó ember. -utaltam arra, hogy sem a hely, sem az idő nem alkalmas most erre.

-Jó lesz meglátod..így..legalább..ne..unatkozunk..annyira. -mondta minden szó után egy csókot adva. Végül is.. igaza van. Csak nem lehet belőle semmi gond, így hát bele mentem a játékba.

Ujjaimmal hajába túrtam, szorosabban húztam magamhoz, és a pólójával vacakoltam, végül sikerült lehúzni róla is.

-Hoppsz .. -kuncogtam, amikor a gép ugrott egy kicsit, így Harry nekivágódott a másik falnak, én pedig neki estem. Összevigyorogtunk, majd folytattuk csókunkat. Harry kezei már a nadrágom cipzárját húzták le, én pedig vállára adtam apró puszikat, amikor lecsúszott a fal mentén, és a hasamat kezdte csókolgatni. Egyre lejjebb haladt, én pedig azt hittem, hogy mindjárt elvesztem a fejemet. Fejemet hátra vetettem, ajkaimat összeszorítottam, hogy egy kósza hang se hagyja el a számat.

-Harry... -suttogtam nagy nehézségek árán, legszívesebben kiáltottam volna. Nem csinált semmit, csak simogatott, és csókolgatott, de olyan szinten kívántam, hogy már ennyitől is lázba hozott.

-Mi az? -suttogta, s visszatért előző tevékenységéhez.

-Vissza kéne mennünk. Mindjárt leszáll a gép. -sóhajtottam, közben hajába túrtam.

-Renden van. -emelkedett fel, tekintetem hasára vetődött. Ajkamba haraptam, és nehezemre esett vissza venni a ruháimat. Mikor minden ruhadarab vissza került a helyére, kinyitottuk az ajtót, de egy mérges szempárt láttam magam előtt.

-Maguk meg mi a frászkarikát csináltak bent majdnem kerek 1 órán át?! -rivallt ránk a stewardess, közben hol rám, hol Harryre mutogatott.

-Elnézést, de nagyon unatkoztunk, a helyünkön pedig nem lehet olyan dolgokat csinálni, ami másokat..ömm..zavarhat esetleg Ha érti mire gondolok. -kacsintott rá Harry, megfogta a kezemet, és visszahúzott a helyemre. Mögöttünk a stewardess halkan még morgott valamit, aztán eltűnt a gép elején egy függöny mögött.

Kérem kapcsolják be az öveiket, a leszállást megkezdjük. -hallottuk pont amikor leültünk. Bekapcsoltuk az öveinket, és a gép valóban ereszkedni kezdett. Az izgalom újra visszatért a gyomromba, ujjaimat összekulcsoltam Harryével.

-Mindjárt ott vagyunk. -mosolygott rám, és nyomott egy puszit a szám sarkába.

El sem hiszem, hogy alig 20 perc, és élvezhetem kettesben Harryvel Párizst.

*To be continued :))

4 megjegyzés:

  1. Ez a blogod is nagyon jó :D
    De mintha olvastam volna már neon-on ...De ott valami K betűs csaj írta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy ez is tetszik :)
      Igen, mert ezt a történetet nem most írtam, hanem már kicsit régebben, és legelőször neon-ra tettem fel. Neon-on sok felhasználóm van, három amit úgy észben is tartok: FabiiVok (asszem 2 i-vel), Katzie, (és Ronnie69 amit most is használok neon-on. :))
      Remélem megmagyaráztam :))

      Törlés
  2. Harry xddd
    jouuu lett :'D
    Hamar kövit :)

    VálaszTörlés