-->

2012. november 21., szerda

5.fejezet - A nagy találkozás



A gép leszállt, mi pedig miután megtaláltuk a csomagjainkat, a szállodához mentünk. Kivettük a szobánkat, kipakoltunk, és bevettük magunkat a városba.

***

Ettünk fagyit, sétáltunk valami parkban, és sokat nevettünk. Annyira tökéletes volt minden.
-Bemegyünk? -mutatott Harry valami.. játékterem (?!) felé.

-Ömm persze. -bólintottam, átmentünk az úton, és bementünk a játékterembe. Ezernyi játék volt, Harry mint egy 5 éves ide oda kapkodta a fejét, közben vadul mutogatott, és azt taglalta, hogy melyiket akarja kipróbálni, és melyiket nem.

Vagy húsz lövöldözős, és autóversenyes játékon túl voltunk, és már mentünk volna a következőre, de megláttam egy ilyen tánc izés gépet, szemeim felcsillantak.

-Harry kérleeeeeek -ragadtam meg a kezét, és kiskutya szemekkel mutattam a gépre.

-De csak egyszer oké? -mutatta fel egyik ujját, én pedig a nyakába ugrottam, majd rohantam a géphez, nehogy valaki lecsapjon rá Én előttem.

Felálltam az egyik kijelző vagy mi elé, Harry meg a másikra, és megnyomott egy gombot, elkezdődött a zene, és a kijelzőn megjelentek a különböző tánc lépések. Átadtam magam a zenének, és úgy táncoltam mint még soha, egy lépést sem vétettem el, velem szemben Harry folyamatosan rontott. A végpóz nem volt valami nehéz, de szerelmemnek az is nagyon nehézkesen ment, és egy hirtelen pillanatban elveszítette egyensúlyát, és hátra esett.
Ezután láncreakció következett, Én leálltam a tánccal, és elkiáltottam magam, Harry neki esett két srácnak, az egyik magas, barna hajú a másik alacsonyabb, és szőke. Ők is hátrazakóztak, és ráestek egy kreol bőrű srácra, akinek fekete haja volt, a földön kötöttek ki, az utolsó srác pedig belekapaszkodott egy másik barna hajú srác karjába, így ő is rájuk zuhant.

-Héé srácok jól vagytok? -ugrottam oda hozzájuk, felsegítettem Harryt, majd a többiek felé fordultam, akik nehézkesen, de össze kaparták egymást, és saját magukat is.

-Mi volt ez haver? -jött közelebb a kreol srác, és meglökte kicsit Harry-t, a többiek csak megilletődve álltak.

-Nyugi van srácok. -álltam közéjük, egyik kezem Harry, másik kezem a kreol srác mellkasára tettem.

-Az erőszak semmire sem vezet. -jött oda most már az egyik barna hajú srác is.

-Pacsiiit -emeltem fel a kezemet felé ő meg belecsapott, ezzel jelezve egymásnak, hogy egy oldalon állunk.

-Alexandra Meyer vagyok, ő pedig a barátom, Harry Styles. -Mutattam be nekik magamat is, és mutattam Harry felé.

-Én Zayn Malik vagyok. -mondta a kreol bőrű srác.

-Liam Payne. -mosolygott az, akivel egy oldalon állunk.

-Louis. Louis Tomlinson -jött oda a másik barna hajú srác is, és egy puszit nyomott a kézfejemre, amit egy mosollyal nyugtáztam.

-Niall Horan szolgálatára kisasszony. -Állt oda mellém a szöszi srác is.

-Örülök hogy megismertelek titeket. -mosolyogtam, de Harry megfogta a kezem, és megszorította. Nyilván féltékeny lehetett. Nem baj, ezek a srácok csak haverok lehetnek.

-Ti egyébként ismeritek egymást? -kérdeztem tőlük, mire mindannyian bólintottak egy nagyot.

-Éppen cukiba indultunk.. jöttök velünk?? -kérdezte Louis, Harryre néztem, aki szigorú tekintettel nézett vissza rám..ezek szerint ő nem szeretne menni.

-Megyünk. -vigyorodtam el, mire Harry horkantott egyet. Felé fordultam, és adtam neki egy csókot. -Szeretlek nagyon nagyon. -suttogtam fülébe, amitől látszólag kicsit megnyugodott.

***

-És az volt a legnagyobb amikor.. amikor.. -fulldokolt már a röhögéstől Niall, mi pedig egymáson fetrengtünk annyira meghaltunk a sztorijaitól. (milyen értelmes vagyok most xd -szerk.megj.)

-Bááá -ordított fel Louis, és kirohant a konyhába. Elfelejtettem emgemlíteni, hogy a cukrászda után átjöttünk a srácokhoz.. ők együtt laktak négyen. Annyira jóban lettünk pár óra alatt. Nagyon megszerettem őket.


-Táráráráááá -rohant vissza a kanapéhoz Lou egy répával hadonászva maga előtt, és levetette magát mellém. Lábait törökülésben felhúzta , és nagyon komoly fejjel, két kézzel tartotta szája elé a répát, és úgy kezdte rágni, mint egy nyuszi.


-Ez normális? -mutattam a mellettem ülő nyúlsrácra, és a többiekre néztem, miközben egyre jobban röhögtem.


-Teljesen. Az lenne a fura, ha nem ilyen lenne. -nevetett Liam, és vele együtt mindenki.


-Ki mond nekem egy időt?? -higgadtam le kissé, és körbe néztem egy óra után kutatva.


-Éjfél lesz 20 perc múlva. -dobta nekem oda telóját Zayn.


-Mennünk kéne Harry. -álltam fel, és nyújtózkodtam egy nagyot.


-Felejtsd el kislány. -rántott vissza derekamnál fogva Niall, és Harryre nézett.


-Itt alszotok ugye haver?? -vigyorgott.


-Megfelel? -nézett rám mosolyogva Szerelmem.


-Teljesen. -vigyorodtam el, mire mindannyian rám ugrottak, még a répazabló cukim is, és csikizni kezdtek, én pedig rugdosódtam, kapálóztam, és visítoztam, amin a többiek nagyokat nevettek.



***
Nagyon meg vagyok lepve, az elmúlt napokban a duplájára nőtt az oldal látogatottsága, és egyre több kommentet is kapok, nagyon jól esnek a szavaitok srácok, örülök, hogy tetszik amit csinálok :))
xoxo: Fabii :) x

6 megjegyzés:

  1. Háhhh xd Louis mekkora barom <3 az a -Bááá -ordított fel xd
    Nagyon jó, így tovább :DD

    VálaszTörlés
  2. Köszi Köszi :)
    Bááá mindegyik az ^^

    VálaszTörlés
  3. Jó lett, és nagyon szupi lett az új dizájn is :))
    Siess siess

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :))
      Mindjárt lesz új rész már nem kell sokat várni ;)

      Törlés
  4. Nagyon jóó let!!!Gyorsan kövit!!:))
    *LiLi

    VálaszTörlés